Går du med tanker om at starte din egen virksomhed, hvor du sælger tøj? Arbejder du allerede med salg af tøj i din egen eller en anden virksomhed? Du ved allerede, at det er øjet, der køber. Tøjet skal pirre interessen i kunderne, før de kommer til lommerne. Du har sikkert øje for, at dine varer sidder i skabet. Mode handler om detaljerne og selvfølgelig smag. Det samme gør det, når du skal placere tøjet i butikken. Det skal på mannequinner eller tøjstativer. Måske giner er det, du leder efter. Præsentationen skal sidde lige i skabet. Det handler i høj grad om butiksinventar, når du skal vise varerne frem. Der er altid nogle beklædningsdele, som bare skal på en gine, før de kommer til sin ret. Andre ting kan sagtens hænge på et tøjstativ. Alt det, du søger i butiksinventar, kan du finde på manneq.com.
Giner i vindueskammen kalder på kunder
Ginen er en fantastisk måde at fremvise beklædningsdele til torsoen. Det sætter fokus på beklædningsdelen som et individuelt stykke tøj. Med en gine får du mulighed for at vise lige netop, hvor fantastisk tøjdelen står for sig selv. Det er vigtigt, at du udstiller varerne på ginen, som pirrer interessen. Det rigtige stykke tøj på en gine i vinduet ud til gaden lokker kunderne til. Du skal vise tøjet frem. Ginen kan både være i dame- og herremodel, så du er ikke begrænset af køn, når du udstiller tøj. Hvis du har talent for det visuelle, kan du bruge giner med bevægelige kropsdele. De holder den position, du modellerer dem til at stå i, så din kreativitet får frit spil. Hvis du har talent for det, kan giner nærmest virke levende, især hvis du har mere end en.
Giner bringer børnetøjet frem
Børnetøj skal også have lov til at komme til sin ret. Børneginer viser dit børnetøj frem nøjagtig så godt som voksne giner viser voksentøj frem. Det er ærgerligt, hvis børnetøjet forsvinder i tøjbøjler, som kun voksne kan navigere i. Lad børnene se, og så skal de nok reagere på det tøj, du viser frem.